آخرین منجی
نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

[تصویر: Besm_Prestige.png]

 


چکمه های بلند!

[تصویر: F_U_C_K_B_O_O_T_S_Prestige.jpg]



بوت یا همان چکمه های بلند چندسالیست به وفور در ویترین مغازه ها دیده شده و با استقبال خوب مردم مواجه گشته است.

توجه شما را به چند دیالوگی بین خانومی خارجی که به ایران سفر کرده بود با خانومی ایرانی جلب می کنم...





گفتگوی یک زن خارجی سفر کرده به ایران با یک زن ایرانی!

گفت : یعنی این همه زن روسپی تو خیابونای شهر فراوونه ؟!

گفتم: اینقدرا هم که تو میگی خراب نیست؛ چرا همچین حرفی میزنی؟

گفت: مثلا این پوتین ها و کفش های پاشنه بلندی که پوشیدن!
این کفش ها که دخترا پوشیدن توی اروپا مخصوص زنای روسپی هستش و این کفش های پاشنه بلند به نوعی معرف کار اونها هست. این پوتین و کفش ها بخاطر ساختاری که دارن منجر به نوعی طرز راه رفتن میشن که چنین تلقی رو در فرد بیننده ایجاد میکنه.

گفتم: آخه این دخترا که خیلی هاشون چنین نیتی ندارن؛ یا بخاطر زیبایی می پوشن یا بخاطر مد !

گفت: اون مردی که ظاهر این دختر رو میبینه کاری به باطنش نداره و نیت و دل پاک اون دختر براش هیچ اهمیتی نداره. قبل از اینکه صحبتی بین اونا رد و بدل شده باشه، تیپ و ظاهر اون دختر پیام خودش رو رسونده …!

اصلا خود تولید کننده این کفش و پوتین ها کاربری جنسشون رو با اسمی که روش گذاشتن تعیین کردن.

گفتم: مگه این پوتین ها اسم خاصی دارن؟

گفت: F. U. C. K. Me Boots . . . .


این واژه (FMB) رو شاید معدود افرادی شنیده باشند ، شاید کسی ندونه این کفش ها مختص چه زنانی است ، شاید ندونه با این کارش داره عفت و حیای خودش رو زیر سوال می بره و هزار و یک ندانستن دیگر...

دیکشنری های خودشون این کفش رو ببینید چی معنی کرده:

tall, high-heeled women's boots that men find sexually attractive.




[تصویر: F_U_C_K_B_O_O_T_S1_Prestige.jpg]


The term "fuck me" comes from the impression that women who wear fuck me boots want to have sex and use the boots to attract potential partners, although women also use them to appear sexy, to tease men (or women) or just to feel good about themselves.

They are also called "fuck me" boots because some women and men enjoy having sex with the woman wearing them.

The "fuck me" effect is maximized by combining the boots with tight and skimpy outfits such as short shorts, micro-mini skirts, and low cut tops that expose as much thigh, breasts and abs as possible.

Tall, beautiful women with long, shapely legs who dress provocatively benefit the most from wearing fuck me boots , but even not so good looking women can appear extremely desirable to others.

Women can walk sensually with them, cross their legs while sitting, make clicking sounds with their stilettos, and even rub them "casually" against the man they are chatting with.

This type of boots has been worn in movies and TV by characters as diverse as prostitutes, temptresses, porn stars, tough girls, action heroines, dominant women, and females beating the crap out of bad guys, such as in Barb Wire.


نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

مطالبی که در این تاپیک میخوانید قسمتی از کتاب((کیف نحطم الاسلام )) میباشد که دبیر کل مستعمرات انگلیس ان را به اقای همفر جاسوس بالفطره خودشان داده بود . کتاب مذبور شامل 1000 صفحه میباشد که به بررسی نقات قوت و ضعف مسلمانان میپردازد و راه حل هایی برای حل مشکللاتی که اسلام بوجود میاورد داده است . لازم به ذکر است که اقای همفر همان کسی است که محمد ابن عبدالوهاب را با عقاید خودش فریب داد و موجب شکل گیری فرقه ضاله ی وهابیت در عربستان شد .
ممکن است بگوئید که این مطالب بسیار قدیمی است و به درد امروز نمیخورد اما با توجه به گفته های اقای همفر : ما میکاریم تا فرزندانمان درو کنند ...ولو هر چقدر که میخواهد طول بکشد .

از بین بردن نقاط قوت

انچه در این کتاب برای از بین بردن نقاط قوت توصیه میکند عبارتند از :

1.فریاد های شوم نژاد پرستی ...ملی گرایی ...رنگ پرستی و غیره را در میان مسلمانان زنده کنیم و مسلمانان را وادار کنیم که اهمیت بسیاری به تمدن های پیش از اسلامشان بدهند و قهرمانان و شخصیت های قبل از اسلام را زنده کنند مانند احیا فرعونیت در مصر احیا زردشتی گری در ایران و احیا بابلیه در عراق تا اخر صورت مفصلی که بدین منظور در کتاب امده بود .

2.امور چهارگانه را که ذکر میشود رواج دهیم : شراب ...قمار ...فحشا ...گوشت خوک . اگر اشکارا شد که چه بهتر و اگر نه مخفیانه . انگاه در این کتاب سفارش اکید شده است که باید هر چه بیشتر در بلاد اسلامی با یهود و نصاری و مجوس و صبی های مقیم در این ممالک همکاری نمود تا با مددکاری انان این امور رواج داده شود و حتی بایستی از بودجه وزارت مستعمرات برای پیروان این ادیان ماهیانه ای مقرر شود تا فعالیت کنند و این مراکز فساد را در میان مسلمانان گسترش دهند و برای کسانی که بتوانند در سطح وسیع تری این امور را گسترش دهند جوایزی تعیین شود و سپس این کتاب سفارش کرده است که وابستگان سفارت انگلیس باید اشکارا و مخفیانه از این امور جانبداری نمایند و هر اندازه میتوانند در این راه پول صرف کنند و نیز هر کس را در این راه به چنگال مسلمانان افتاد با بذل انچه ممکن است از دست انها ربود .
و نیز این کتاب سفارش میکند که به هر صورتی که شده باید ربا را در میان مسلمانان رواج دهیم که این عمل علاوه بر انکه موجب ویرانی اقتصاد انان خواهد شد . سبب جرات یافتن ایشان در مخالفت با قران هم میگردد . زیرا هر کس در یک مورد با قوانین قران مخالفت کرد ...مخالفت در سایر موارد هم برایش اسان خواهد شد ( نکته ی کلیدی).


3 - و 4 . و نیز لازم است به وسیله ی متهم ساختن علما و داخل نمودن جاسوسانی در لباس انان کاری کنیم که رابه ی مسلمین با علمایشان قع شود و باید جاسوسان ما در لباس علما جنایت بسیار مرتکب شوند تا مردم هر عالمی را که میبینند شک داشته باشند این عالم است یا جاسوس ؟ و بسیار تاکید میشود که این گونه جاسوسان ملبس را باید میان علما ازهر استانه ...نجف و کربلا وارد کرد .
و نیز یکی از راههای تضعیف رواب مسلمین با علما ان است که مدارسی افتتاح کنیم که معلمین انان افال را بر ضد علما و خلیفه مسلمین تربیت کنند .از بدی های انان بگویند و بگویند که اینان تن پرور و همیشه در فکر لذات خود هستند. اموال ملت را صرف فساد و خوشگذرانی میکنند و اینان که جانشینان پیامبرند به پیامبر شباهت ندارند .


5.لازم است در امر جهد شک و شبهه وارد شود . که این عمل مخصوص همان زمان بوده و با گذشتن ان دوران این حکم هم از بین رفته است .

6.و نیز باید فکر نجاست کفار را از ذهن های شیعیان بیرون برد و این ایه از قران را مدرک قرار داد که میگوید Sad(طعامکم حل لهم و طعامهم حل لکم )) و این که رسول خدا زنی یهودیه داشت به نام صفیه و زنی نصرانیه داشت به نام ماریه و نمیشود گفت زن رسول خدا نجس است (لازم به ذکر است که این بانوان قبل از ازدواج با پیامبر مسلمان شده بودند و این حرفهااز مدل بنی اسرائیلی برای خام کردن جوان های ساده است )

7.باید کاری کنیم که مسلمانان معتقد شوند که منظور رسول خدا از اسلام این بوده است که انسان دین داشته باشد . چه یهودی باشد ...یا نصرانی ...منظور حضرت این نبوده که مردم محمدی شوند . به دلیل انکه قران اهل هر دینی را مسلمان میداند . در قران امده است حضرت یوسف پیامبر گفته است (( توفنی مسلما ))و ابراهیم و اسماعیل گفته اند ((ربنا و اجعلنا مسلمین لک و من ذریتناامه مسلمه لک )) و یعقوب پیامبر به فرزندانش میگوید ((فلا تموتن الا و انتم مسلمون ))


8. چگونه کلیسا را تحریم میکنید . با انکه رسول خدا و جانشینانش انها را خراب نکرده بلکه نسبت به ان احترام میکردند و در قران امده است ((و لو لا دفع الله الناس بعضهم ببعض لهدم صوامع و بیع و الصلوات )) یعنی اگر خدواند بعضی از مردم را به وسیله ی دیگران دفع نمیفرمود صومعه ها و کتیبه ها و دعاخانه ها خراب میشد . صومعه : مربوط به مسیحیان بیع : مربوط به یهود صلوات : مربوط به مجوس بوده است و اسلام مراکز عبادت را محترم میداند نه انکه انها را خراب کند .

9.و لازم است پیرامون حدیث((یهودیان را از جزیره العرب بیرون کنید )) و حدیث((لا تجمتمع دینان فی الجزیره العرب )) یعنی : در جزیره ی عرب دو دین جمع نخواهد شد تشکیک شود . که اگر در صورت صحت این حدث نمبایست زن پیامبر یهودیه و نصرانیه باشد و زن طلحه نیز نمی بایست یهودی باشد و رسول خدا با نصاری نجاران به گفتگو نشست .

10.لازم است مسلمانان را از عبادت ها منحرف ساخته تشکیک ایجاد کنیم در فواید این عبادتها به اینکه خداوند احتیاجی به عبادت مردم ندارد و شدیدا مردم را از رفتن به حج باز داریم و از هر نوع اجتماع مثل نماز جماعت ...شرکت در مجالس حسین (علیه السلام) و دست های عزاداری برایسش ...همچنین از ساختن مساجد زیارتگاهها ...خانه کعبه ...حسینیه ها و مدارس شدیدا جلوگیری به عمل اوریم .

11. لازم است در خمس تشکیک ایجاد کنیم که خمس مخصوص غنائم جنگی است که از جبهه جنگ بدست امده نه در سودهای تجاری ...علاوه بر این دادن خمس به پیامبر یا امام واجب است نه بر علما و میباید این شایعه را رواج داد که : علما از مال مردم قصرها و خانه و مرکبهای سواری و باغات ی خرند بنابراین دادن خمس به انان شرعا جایز نیست !

12.و هر طور که شده باید رابطه ی مسلمانا با اسلام را سست کنیم از این راه که در عقیده انان تردید ایجاد کرده و اسلام را متهم کنیم به اینکه دین نا امنی ...عقب افتادگی و هرج و مرج طلبی است . به این دلیل کشوره های اسلامی به عقب رفته و در انها نا امنی و سرقت رواج یافته است .


13 .لازم است میان فرزندان و پدران فاصله اندخته تا فرزندان از زیره بار تربیت پدران بیرون بیایند . در دست ما باشند و هنگامی که از زیره تربیت پدران بیرون امدند بلاخره با عقیده دینی و ارشادات مذهبی فاصله میگیرند و ارتباطشان با علما قطع خواهد شد .


14. و باید زنان مسلمان را فریب داد و از زیره چادر و عبا بیرون کشید . با این بیان که حجاب یک عادت از خلفای بنی عباس است و یک برنامه اسلامی اصیل نیست . لذا مردم زنان پیامبر را میدیدند و زنان صدر اسلام در هر کاری با مردان شرکت میکردند . پس از انکه زنان از چادر و عبا بیرون اوردیم باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال انان بیفتند تا درمیان مسلمانان فساد رواج یابد . برای پیشبرد این نقشه لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون اوریم تا زنان مسلمان از انان یاد بگیرند .

15.باید نماز جماعت را از بین ببریم با این راه که پیشنماز فاسق است و بدی های او را ظاهر کنیم و از راههای مختلف میان امام جماعت و کسانی که پشت سرش نما میخوانند اختلاف ایجاد کنیم .

16.اما قبور بزرگان . باید انها را خراب کرد و به این بهانه که این ها در این زمان پیامبر نبوده و بدعت است و نیز لازم است مردان را زا زیارت این قبو منصرف کرده تا از این راه در انها شک بیاندازیم که این مقابر مربوط به پیامبر و امامان و افراد صالح نیست ! پس پیامبر نزد مادرش دفن شده و ابوبکر و عمر در بقیع مدفونند و عثمان مجهول القبر و علی(علیه السلام) در بصره مدفون است . اما اینکه در نجف است قبر مغیره بن شعبه است و حسین (علیه السلام) سرش در حنانه دفن شدهو جسدش مجهول المکان است . قبر امام کاظم (علیه السلام) و جواد(علیه السلام) در شهر کاظمین وجود ندارد و این مکان قبر دو نفر از خلفا است . مشهد قبر هارون است نه قبر امام رضا (علیه السلام) در سامرا قبور بنی عباس است نه قبر امام هادی(علیه السلام)و امام عسکری (علیه السلام)و مهدی از اهل بیت و بقیع را باید با زمین یکسان نمود همانگونه که واجب است تمام بقعه ها و قبه ها موجود در میان مسلمین را در تمام بلاد انان از بین ببریم .

17.اما سادات و اهل بیت رسول لازم است در نسب انان تشکیک کنیم و بگوییم : معلوم نیست اینان به رسول منسوب باشند و نیز لازم است افراد بسیاری را در لباس سیادت در اورد ...و عمامه سبز و سیاه بر سرشان گذاشت تا بر مردم اشتباه شود و به سادات و منسوبین و اهل بیت بد بین شوند ...هرجا سیدی را دیدند در نسب او شک کنند و نیز لازم است که عمامه ها را از سر مردان دین و سادات برداریم و انان را خلع لباس کنیم تا نسب اهل بیت ضایع شود و رجال دین از احترام مردم برخوردار نباشند .


18.ویران کردن حسینیه ها واجب است . باید این بناها را متهم نمود که ساختن انها بدعت و گمراهی است در زمان رسول و خلفای او نبوده و باید به هر وسیله ای شده مردم را از رفت و امد به حسینیه ها بازداشت و لازم است وعاظ را تا بتوانیم کم کنیم و برای سخنرانی های انان مالیات مخصوص بگذاریم که وعاظ و صاحبان حسینیه ها بپردازند .


19.لازم است رویحه مردم را ازاد و بدون هیچ قیدی بار بیاوریم . به طوری که هر کس ازاد باشد هر عملی که بخواهد انجام دهد و امر به معروف و نهی از منکر و تعلیم احکام واجب نباشد و نیز لازم است در میان انان چنین تبلیغ شود که عیسی یه دین خود و موسی به دین خود و هیچکس را در قبر دیگری نمیگذارند و امر به معروف و نهی از منکر مخصوص سلطان است نه برای همه .


20.و نیز لازم است محدود کردن نسل و اینکه یک مرد نباید بیش از یک زن بگیرد و برای ازدواج شرائط بسیاری گذاشته شود مثله اینکه عرب حق ندارد با فارس ازدواج کند و بالعکس و نیز ترک حق ندارد از عرب زن بگیرد و بالعکس.


21.و باید به سختی از تبلیغات اسلامی جلوگیری شود و منتشر کرد که اسلام دین نژادی است لدا قران میگوید (( و انه لذکر و لقومک )) یعنی قران یاد اوری است برای تو وقومت .

22.سنت های نیکو در چهار چوبی تنگ محدود شود . و اختیار انرا به دست دولت سپرد بطوری که احدی حق ساختن مسجد یا مدرسه یا دارالایتام یا دیگر موسسات خیریه و صدقات جاریه را نداشته باشد .

23.و نیز لازم است پیرامون قران تشکیک شود و قران های ساختگی که کم و زیاد شده منتشر نمود و دلیل ما این باشد که در قران کم و زیاد شده است . همچنین لازم است ایاتی را که در ان به یهود و نصاری و کفار بد گفته شده و ایات جهاد و امر به معروف را از ان حذف کنیم . قران را به زبان های محلی مانند ترکی فارسی هندی ترجمه کرد و باید ممنوع کرد که غیر ا بلاد عربی به عربی خوانده شود .
و نی لازم است اذان و نماز و دعا کردن به زبان عربی در کشورهای غیر عربی ممنوع شود و همچنین لازم است در مورد احادیثی که روایت شده تشکیک نمود . همچنانکه در قران دستکاری کردیم در اینها هم تحریفات و ترجمه و اشکال وارد کنیم .

نوشته شده در تاريخ جمعه 23 تير 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

و اینک آرماگدون!
نژاد بشر در حال نابودی است و دنیا به عرصه جنگی خونین میان بهشت و جهنم تبدیل شده است. فرشتگان و موجودات جهنمی در قالب گلوله‌های آتشین به زمین و ساختمان‌ها شهرها برخورد می‌کنند و در همه جای دنیا نشانه‌های آغاز نبرد "آرماگدون" و "دوران آخرالزمان" دیده می‌شود. در این میان "وار" (War)، یکی از "چهار سوار آپوکالیپس" برای ابلاغ فرمان نبرد نهایی و یا همان آرماگدون وارد میدان جنگ می‌شود.
وار در مسیر خود به "آبادون" (Abaddon)، فرمانده فرشتگان بهشتی برخورد می‌کند و متوجه می‌شود که سه سوار دیگر آپوکالیپس به دنیا فراخوانده نشده‌اند و "هفتمین مهر" هم هنوز باز نشده است و تمام وقایع پیش آمده دسیسه موجودی به نام "ویرانگر" (Destroyer)- (این نام دقیقا مقابل نام خدا (Creator) آورده شده است)، حاکم جهنم، بوده و وار در نقشه او گرفتار شده است.
در همین حین "استراگا" (Straga) یکی از برگزیدگان ارتش ویرانگر، آبادون را در مقابل چشمان وار و "یوریل" (Uriel)- فرمانده دوم فرشتگان و جانشین آبادون- به قتل می‌رساند. وار با استراگا درگیر می‌شود، اما او نیز به دست استراگا کشته شده و به "شورای سوخته" (Charred Council) فرستاده می‌شود.
شورا پس از تشکیل جلسه، وار را مسئول برهم خوردن تعادل میان بهشت و جهنم و البته نابودی نژاد انسان و رخ دادن آرماگدون قبل از موعد تشخیص می دهد و او را به مرگ و نابودی محکوم می کند. اما وار از شورا درخواست می‌کند تا فرصتی در اختیار او قرار دهند تا مسبب اصلی مصیبت رخ داده را پیدا کرده و به شورا معرفی کند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 23 تير 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

مقدمه : همه ادیان معتقدند در عصرآخرالزمان بشر فطرتا در رابطه با اخلاق و امور معنوی در سیر نزولی به سر می برد و خود به تنهایی نمی تواند به این انحطاط پایان بخشد مگر اینکه یک شخصیت آسمانی بلند پایه که از مبداء وحی سر چشمه می گیرد ظهورکند و جهان را از جهل. تاریکی . ظلم . ستم و ... رهایی بخشد از روزگاران کهن داستان ظهور و مصلح درآخرالزمان مبنای اصولی داشته و انبیای الهی آن را متذکر شده اند از جمله : زرتشتیان اورا (( سوشیانس ))هندوها (( برهمن کلا )) ، یهودیان (( یوشع )) ، مسیحیان (( مسیح و پسر انسان )) و بالاخره مسلمانان نجات دهنده ی خویش را (( قائم )) قیام کننده و (( مهدی )) هدایت شده می نامند . در واقع پیروان مذاهب مختلف همگی قائل بر این امر هستند که جهان در انتظار استقرارآن حکومت و عدل الهی به سرمی برد و پس از بروز نشانه های ظهور می توان در انتظارآن حکومت الهی شد که بشر در سایه اش به امن و امان دست خواهد یافت.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

سيزده هزار فيلم پورنو هر سال در آمريكا توليد مي‌شود. بر پاية گزارش «internet filter review»، عايدي جهاني پورنو، شامل اتاق‌هاي پخش فيلم در هتل‌ها‌، كلوپ‌هاي سكس و صنعت رو به گسترش سكس الكترونيك، نود و هفت ميليارد دلار در سال 2006 بوده است. اين عايدي، با در آمد شركت‌هاي پيشرو در امر فن‌آوري مثل «مايكروسافت»، «گوگل»، «آمازون»، «اي بي»، «ياهو»، «اپل»، «نت فليكس» و «ارث لينك» برابري مي‌كند. فروش سالانة صنعت پورنوگرافي در آمريكا حدود ده ميليارد دلار يا حتي بالاتر تخمين زده مي‌شود.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

به گفته مورخان تاریخ ماموریت آنگلوساکسون (ََAnglo-Saxon Mission) به دوران گسترش مسیحیت در قرن هشتم بر می گردد. اما امروز بعد از بیش از هزار سال شعله های آن از زیر خاکستر خود برخواسته است. ما اخیراً اطلاعاتی 11 صفحه ای از یک منبع آگاه که شخصاً در یک جلسه سران ماسون ها در شهر لندن در سال 2005 شرکت کرده بود، بدست آوردیم. مباحثی که مو بر تن انسان سیخ می کند.

من (بیل رایان) با فردی انگلیسی که صحت هویت وی با جزئیات مورد تائید قرار گرفته شده است، مصاحبه کردم. این فرد نمی توانست عذاب وجدانی را که از افشا نکردن این اطلاعات داشت تحمل کند. نظر من این بود که رونوشتی از متن این مصاحبه تهیه شود که ما اینکار را قبلاً انجام داده ایم. اما متن این گفتگو حاوی نکاتی بسیار حساس بود و برای من بگونه ای بود که احساس کردم برخی جاهای آن می تواند گنگ باشد بنابراین مناسب دیدم اطلاعات را در قالب یک ویدئو ارائه دهم. متن کامل رونوشت مصاحبه به همراه اطلاعات منابع ما که در ویدئو موجود نمی باشد، از اینجا قابل دسترسی است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

 

هرگاه ما صحبت از آخرین نبرد در جهان می کنیم اولین تصوری که در ذهن نقش می بندد آرماگدون است و دلیل آن حجم بسیار زیاد ادبیاتی است که طی چند دهه اخیر برای ما تولید و نشر داده شده است.
گفته می شود آرماگدون همان جنگ بزرگ آخرین الزمان است که منجر به نابودی قسمت اعظمی از نسل بشر میشود.
آرماگدون همان جنگ بزرگ است که تورات با واژه هرمجدون از آن یاد میکند.
از 22
فیلم برتری که از سال 1995م تا 2004م در دنیا به نمایش در آمده است 19 فیلم به نحوی به آخرالزمان مرتبط است .



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

 

 

Director : Stephen Sommers
Writer : Stephen Sommers
Stars : Hugh Jackman, Kate Beckinsale and Richard
فروش در سرتاسر جهان در سال 2004 : $300,257,475 (Worldwide) (2004)
فروش هفته ی اول : $51,748,040 (USA) (9 May 2004) (3575 Screens)
هجدهمین فیلم برتر در سبک فیلم های خون اشامی به انتخاب اعضای سایت IMDb

یکی از موضوعاتی که هالیوود علاقه ی زیادی به ساخت سری فیلم هایش دارد فیلم های سبک خون اشامی و ترسناک است...فیلم ون هل سینگ گلچین تمام شخصیت ها و هیولاهای تاریخ هالیوود است از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که در باز کارگردان فیلم اقای استیفن سامرز بار دیگر در قالب یک فیلم مذهبی عقاید الحاد را با جلوه های ویژه بی نظیر فیلم به تماشاگر القا میکند ...داستان فیلم در سال 1877 در شهر ترانسیلوانیا در رومانی اغاز میشود . روماني از قرن پانزدهم تحت سلطه عثماني‏ها قرار داشت ولي در سال 1877 روماني با روسيه در جنگ عليه عثماني متحد شد و تا 1878 به اين جنگ ادامه دادو سال ازادی خود را جشن گرفت . خط اصلی فیلم هم در سال 1878 دنبال میشود .


 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

 

قدرت پليد و مرموز شيطان همواره از آغاز زندگي بشر توهم زا وترس آفرين بوده است و برخي از انسان‌هاي ابتدايي براي آسودگي از شر او به تکريم و تقديسش مي‌‌پرداختند، تا به امروزکه در مدل‌هاي نوين و در قالب آئين‌هايي با ايدئولوژي خاص سر برآورده و به اسم شيطان پرستي در دنيا مطرح شده است.
سير پيدايش شيطان پرستي از آغاز تا کنون را در سه مرحله و عنوان کلي بدوى، قديمي و مدرن مي‌‌توان نام برد که به دو مورد اول اشاره اي کوتاه و شيطان پرستي مدرن را به تفصيل به بحث مي‌‌کشانيم..



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

«روزگاری خواهد آمد که مردمانشان به پراکندگی مصمّم باشند و از هماهنگی و اتّفاق‌نظر و اتّحاد به دور شوند. آن‌چنان به قوانین اسلامی بی‌اعتنا بشوند که گویی آنان خود پیشوای قرآن بودند نه قرآن پیشوای آنها. از حق جز نامی نزد آنها نمانده باشد و از قرآن جز خط و ورقی نشناسند. بسا یکی در درس قرآن و تفسیر وارد شود، هنوز جا خوش نکرده از دین خارج شود و چون در آخرالزّمان دینتان دستخوش افکار گوناگون و روایات جدید شود، کمتر کسی از شماست که دینش را حفظ کند.»



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

فهرست موضوعات کتاب :

 

-فراماسونری چیست؟


-روتاری و لاینز چیست؟


-تاریخچه فراماسونری در ایران


دوره اول :از آغاز نفوذ فراماسونری تا روی کار آمدن رضاشاه


دوره دوم :از سلطنت رضاشاه تا کودتای 28 مرداد 1332 ه.ش


دوره سوم :از کودتای 28 مرداد 1332 ه.ش تا پیروزی انقلاب


دوره چهارم :بعد از انقلاب اسلامی


-فراماسونهای مشهور ایران


گرد آوری :سلیمان تنهادخت اطاقوری
 
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

در آیاتی از كتاب قرآن به اعدادی از یك تا دوازده اشاره شده است كه در نهایت چنین استنباط میشود كه حساب و ریاضیات خداوند متعال بر پایه سیستم شمارش اعداد بر مبنای دوازده‌تایی یا دوجینی استوار شده است و یا اینكه حكمت خداوند بر این تعلق گرفته كه چنین باشد . در این رابطه كل خلقت خداوند نیز بر این اساس ، پایه‌ریزی شده است كه شكل هندسی مكعب و ستاره داوود و ستاره داوود توسعه یافته بارزترین نمونه‌ها و دلایلی بر این ادعاست كه در همه جای خلقت خداوند كاملا مشخص و مشهود است .

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

 

 

                    

 

برایان هاگ وارنر نام اصلی فردی است که امروزه به مرلین منسون یا به اختصار MM شهرت یافته است.
وی که اکنون علاوه بر هواداران چندین هزار نفری در اقصی نقاط جهان به عنوان شیطان بزرگ شناخته و مورد پرستش قرار می گیرد مانند سایر افراد ی که از چهره های شاخص شیطان پرستی به حساب می آیند دوران کودکی توام با سختی های فراوان مانند فقر و تنگ دستی را سپری کرده است.
برایا وارنر تاکنون توانسته است نقش یک منجی را برای شیطان پرستان ایفا کند و این افراد را از بن بست عزلت خارج کرده و مجددا به عرصه فعالیت های اجتماعی وارد سازد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

کارگردان: ریدلی اسکات. فیلمنامه:ویلیام موناهان. مدیر فیلمبرداری:جان متیه سون. تدوین:دادی دورن. موسیقی: هری گرگسون ویلیامز. طراح صحنه:آرتور مکس. بازیگران:اورلاندو بلوم(بالیان)، لیام نیسن(گادفری)، او ا گرین(سایبیلیا)، جرمی آیرونز(تیبریاس)، غسان مسعود(صلاح الدین). ١٤٥ دقیقه. محصول ٢٠٠٥آمریکا. اسپانیا، انگلستان، آلمان.

خلاصه داستان:

اروپا در قرن دوازدهم. آهنگر جوانی به نام بالیان که پس از خودکشی همسرش ایمان خود را از دست داده، با ورود چند جنگجوی صلیبی به دهکده، با پدرش گادفری آشنا می شود.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

مستند سریالی "ظهور"، مستندی است قوی راجع به فراماسونری و حکومت جهانی شیطانی آنها که توسط مسلمانان اروپا ساخته شده است.

- چرا مسائل جهان امروز، به صورت کنونی است؟

- چه کسانی جهان را کنترل می کنند؟

- چرا این همه خشونت و کشتار در اطراف جهان وجود دارد؟

- چه ارتباطی بین فرعون امروزی و "نظم نوین جهانی" وجود دارد؟

- چه وجه اشتراکی بین جورج بوش، اباما و ملکه انگلیس وجود دارد؟

- چرا شیطان پرستی امروز توسط سران کشورهای استعمارگر و صهیونیست پشتیبانی می شود؟

- مقصود واقعی اشیاء پرنده ناشناخته (UFO) چیست؟

- هدف واقعی فروپاشی اقتصادی در جهان چیست؟

- دجال (ضد امام مهدی و ضد مسیح) کیست و هدف او و ابزارهای رسیدن به آن هدف چیست؟

اینها سوالاتی هستند که در این سریال مستند به آنها پاسخ داده می شود.

هدف این سریال، افشای طبقه ممتاز، زرسالار و جهان خواهی است که تمامی جنبه های زندگی بشریت را کنترل و برنامه ریزی می کنند.

دانلود

دانلود زیر نویس فارسی

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

«اسکات چارلس استوارت» متخصص ویژوال افکت هالیوود، کارگردان این فیلم است. در کارنامه‌ی کارگردانی او فقط چهار فیلم سینمایی و کوتاه وجود دارد که «لژیون» مهم‌ترین آنها به شمار می‌رود. اما در ویژوال افکت کارنامه‌ی بهتری داشته و 17 فیلم از جمله «هری پاتر»، «شهر گناه»، «دزدان دریایی کارائیب»، «بلید» و «مرد آهنی» را کار کرده است. فیلم در کمپانی‌های «اسکرین گمز» و «بُلد فیلمز» ساخته شده و محصول امریکا است. به دلیل صحنه‌های خشونت آمیز و گفتارهای خاص درجه‌ی سنی R دارد. «پائول بناتی» در نقش مایکل (میکائیل)، «دنیس کوید» در نقش باب و «چارلس اس دتون» در نقش پرسی مهمترین بازیگران فیلم محسوب می‌شوند. فیلم از نظر کارگردانی، فیلمنامه و... نکته‌ای قابل توجه ندارد و ضعیف بوده و حتی یکبار نامزد دریافت جایزه نشده است. پلان‌ها و نوع داستان به وضوح مشابه کارهای قبلی در این ژانر است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |
 
 
 
به گزارش «شیعه نیوز» ، سفیانی شخصی است كه در وادی یابس و در نزدیكی دمشق متولد می‌شود. نام او عثمان و نام پدرش عنبسه است. آبله‌رو، چشم زاغ، مو بور و سرخ روی، چهارشانه و قدش كمی بلندتر از حد متوسط است كه در روایات بسیاری به آن تصریح شده است.

اما این كه آیا الآن در لشكر سوریه هست یا نه، سه مستند برای آن وجود دارد:



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

5- اولین  سنگ  بنای  کنگره  (کاپیتول)  که   حدود   200   سال   پیش   در   خاک گذاشته شد، دارای نقش پرگار و گونیای فراماسونری بود.(56)


 می توان گفت که حتی کنگره ی آمریکا هم با اهداف  ماسونی  پایه ریزی  شد. در تصاویر زیر مراسم نمادینی را می بینید که  به  مناسبت  دویستمین  سالگرد تأسیس   کنگره برگزار شد. این مراسم دقیقآً  مشابه  مراسم  واقعی  تأسیس کنگره در  200 سال پیش بود. (به علامت  پرگار و گونیای روی  سنگ  بنا  توجه فرمایید.)
 
 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

7) عدد 13.(41)

 عدد مقدس ماسون ها و یهودیان است.(42)  در حالی که مسیحیان آن  را  نحس می دانند. فراماسون ها  در بسیاری از  نماد های  خود،  تعداد  اجزاء  را  13 قرار می دهند.  به  عنوان  مثال  در  تصویر  راست،  ستاره ی  شش گوش  را  با  13 ستاره ی کوچک کشیده اند. در شکل وسط، 13 دست گوشه های یک شکل 13 دندانه را گرفته اند. در  تصویر  سمت  چپ  هم  که مربوط  به  چنگ  یک  الهه ی باستانی، است و متعلق به یک گروه ماسونی می باشد،  تعداد  تارها  13  عدد می باشد.

ستاره 6 گوش متشکل از 13 ستاره کوچک  - 13 دست و 13 دندانه  - 13 تار چنگ الهه باستانی

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

پرسش های آغازین بحث:

 1 – وقایع جهان امروز را به چه صورت می توان توجیه کرد؟
2 – چرا امروزه مسجدالاقصی کانون توجه ادیان الهی است؟
3 – تلاش های اخیر برای تخریب مسجدالاقصی به چه دلیلی صورت گرفته است؟
4 – با وجود کشورهای پیشرفته ی اقتصادی درجهان (همانند چین  و  روسیه)،  چرا ایران به عنوان دشمن اصلی کشورهای غربی مطرح می شود؟
5 – چرا  کشورهایی  همچون   آمریکا  و  اسرائیل  که  داعیه های  مذهبی   دارند، بیشترین جنایات را در حق بشر مرتکب می گردند، اما کشور  کمونیستی  مانند چین، کمتر از کشورهای مزبور دست به سرکوب می زند؟
6 – چرا امروزه غرب، مسلمانان را بزرگترین تهدید می شمارد؟
7 – هدف غرب و بخصوص آمریکا، از حضور در خاورمیانه چیست؟
8 – چرا با وجود کشورهای نفت خیزی چون عراق و عربستان، اسرائیل در فلسطین اشغالی لانه گزیده است؟
9 – چرا عراق اشغال شده است؟



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

آرماگدون در تفکر صهیونیسم مسیحی همان نبرد آخرالزمان است که امروزه در دو منطقه اروپا و آمریکا، هفتاد میلیون هوادار سرسخت دارد که برای استحکام بخشیدن به بنیانهای فکری و نظری خود، هر تلاشی چه در عرصه ملی و بین المللی انجام می دهند تا از ساحت عقیده خود دفاع کنند....



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

و باد را براي سليمان [رام كرديم] كه رفتن آن بامداد يك ماه و آمدنش شبانگاه يك ماه [راه] بود و معدن مس را براي او ذوب [و روان] گردانيديم و برخي از جنّ به فرمان پروردگارشان پيش او كار مي‏كردند و هر كس از آنها از دستور ما سر برمي‏تافت از عذاب سوزان به او مي‏چشانيديم. پس چون مرگ را بر او مقرّر داشتيم جز جنبنده‏اي خاكي [=موريانه] كه عصاي او را [به تدريج] مي‏خورد [آدميان را] از مرگ او آگاه نگردانيد پس چون [سليمان] فرو افتاد براي جنّيان روشن گرديد كه اگر غيب مي‏دانستند در آن عذاب خفّت‏ آور [باقي] نمي‏ماندند.»

 

 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |


دنیاخواهی و اسیر دنیا بودن یکی از عوامل جدا کننده حقیقت طلبان از باطل جویان است. از آنجا که حکومت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف عالم ‌گیر است و منفعت طلبان به عدالت سوق داده می شوند و بر آمال دنیا خواهی شان تازیانه عدالت و حقیقت نواخته خواهد شد؛ بنابراین بیشترین مخالفت ‌ها از سوی دنیاطلبان و دنیاخواهانی است که در هراس از دست دادن آن یا به شوق و عشق زیاده خواهی آنند. پس مبارزه شان جدی ‌تر و کراهت و ناپسندی شان از آن حادثه و از آن واقعه، بیشتر و جدی ‌تر است.


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |


يکي دو متر دورتر به سمت غرب "رهنماسنگ"، سنگي گرانيتي قرار دارد که بر روي اين لوح، اطلاعاتي در مورد رهنماسنگ و زبان هاي موجود نوشته شده است. اطلاعاتي در مورد اندازه، وزن و مشخصات نجومي سنگ ها، تاريخ نصب و سرمايه گذاران پروژه. همچنين اطلاعاتي در مورد محفظه محتواي آثار تاريخي زير اين لوح، موجود است اما حوادث موجب شده که اطلاعاتي که در مورد تاريخ قرار دادن محفظه وجود دارد از روي لوح پاک شود. اين سنگ که گاهي "سنگ دايره آمريکايي" نيز خوانده مي شود "رهنما سنگ" نام دارد و يک يادبود گرانيتي در منطقه "البرت کانتي" در ايالت جورجياي آمريکاست که ارتفاع آن با احتساب سنگ بناهاي فرو رفته در در خاک به 20 پا (6.1 متر) و بدون آنها به 18 فوت (5.5 متر) مي رسد. اين بنا از شش قطعه گرانيت به ارزش وزني 240 هزار پوند (معادل يکصد و 10 هزار کيلوگرم) تشکيل شده است. يک قطعه در وسط و چهار قطعه در اطراف آن قرار دارند. يک سنگ هم بر روي همه پنج قطعه قرار دارد که از نظر ستاره شناسي در يک رديف قرار دارند. لوحي در سمت غربي سنگ جورجيا در زمين فرو رفته که تاريخ و هدف آن را بيان مي کند.

در ژوئن 1979 ميلادي، شخصي با نام مستعار "آر. سي. کريستين"، شرکت گرانيت "البرتون" را براي ساخت اين بنا اجاره کرد. يک فرضيه معروف مي گويد که انتخاب اين اسم مستعار به نشانه احترام به "کريستين روزنکروز"، نظريه پرداز مذهبي قرن 17 ميلادي صورت گرفته است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

این جمعه هم گذشت، تو اما نیامدی           پایانِ سبز قصه دنیا، نیامدی
مانده ست دل اسیر هزاران سؤال تلخ         ای پاسخ هر آنچه معمّا، نیامدی
کِز کرده اند پنجره ها در غبار خویش            ای آفتاب روشنِ فردا، نیامدی
افسرده دل به دامن تفتیده کویر                ای روح آسمانی دریا، نیامدی
ای حسّ پاکِ گم شده روح روزگار              زیباترین بهانه دنیا نیامدی
ای از تبار آینه ها، ای حضورسبز                ای آخرین ذخیره طاها نیامدی
این جمعه هم گذشت و غزل ناتمام ماند     این است قسمتِ دلِ من، تا نیامدی

اللهم عجل لولیک الفرج



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

فیلم “کشیش یا Priest ” یکی از تازه ترین آثار سینمای آخرالزمانی هالیوود است کهمی تواند ارتباط سینمای غرب را با برخی موضوعات محوری این سینما که به کررات روی پرده رفته و سالهاست فیلم های بسیاری براساس این سوژه ها ساخته شده ، نشان داده و همچنین وجه تسمیه حضور ماندگار برخی ژانرهای اصلی سینمای آمریکا ( مانند وسترن ) را بازتاب دهد.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

آگاهی (The Knowing) ، عنوان فیلمی است به کارگردانی الیس پروباس. بازیگر اول این فیلم نیکلاس کیج (شناخته شده در این گونه فیلم ها) و ساخته ۲۰۰۹است.داستان کلی فیلم مربوط به نابودی بشر و نجات عده ای (انتخاب شده) می شود…



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

نمی توان فیلم "کتاب ایلای" را تنها نتیجه فیلمسازی برادران هیوز ( که مهمترین آثارشان "در جهنم"  به سال 2001 و "جامعه تهدید شده" در سال 1993 بوده) و حتی تالیف نوسینده گمنامی با اسم "گری ویتا" دانست که این نخستین فیلمنامه اش به شمار می رود و با نام  مستعار GAZ تا کنون یک تدوین گر بازی های کامپیوتری بوده است. خصوصا که "کتاب ایلای" یک فیلم  ایدئولوژیک آخرالزمانی به شمار رفته و نه برادران هیوز و طبعا نه گری ویتا هیچکدام تاکنون در طی فعالیت هنری شان نشانی از تمایل به این گونه آثار بروز نداده اند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

پایان تاریخ

انسان با توجه به طبع جستجوگرش ، همواره به سر انجام دنیا می اندیشیده است.همه ادیان الهی وبیشتر مکاتب بشری در باره پایان تاریخ اظهار نظر کرده اند.در همه پیشگوییهای مربوط به آخرالزمان ، خبرهای نگران کننده ای وجود دارد، ولی اغلب بر این امر اتفاق دارند که پایان کار بشر ، روشن و امیدوار کننده است .در متون زرتشتی به صراحت از دوره طلایی بشر در پایان جهان یاد شده که به آشوب ها و بلاهای بسیار مسبوق میگردد و با ظهورسوشیانس (واپسین منجی)محقق میشود.در ادیان ابراهیمی، بیش از آیین ها ومکاتب دیگر بر دوره طلایی بشر در پایان تاریخ ، تاکیید شده است.در عهد عتیق ، برقراری سعادت و عدالت در سراسر جهان پیش بینی شده که به وسیله «ماشیح»محقق میشود.در عهد جدید نیز به این مطلب پرداخته شده است.در مکاشفه یوحنا نیز به برقراری صلح و آرامش جهان در پایان آن اشاره شده است .

دیدگاه قرآن نیزدرباره سرانجام بشر،خوشبینانه است ودرآن ، پایان دنیا روشن وسعادت آمیز دانسته شده است.


نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک باید  سمبولیسم و نماد گرایی را جز لاینفک جریان فراماسونری دانست جریانی که موجودیت آن بیش از هر تمدن دیگری با پاگانیسم مصر باستان گره خورده است . که قبلا در مقاله ای دیگر با عنوان "نماد های ماسونی مصر باستان" مفصل به آن پرداختم .

اصولا صحبت از نماد گرایی ماسونی نه در این مجال بلکه خود فرصتی مفصل می طلبد اما آنچه قصد دارم در این جستار به آن بپردازم صرفا نماد گرایی این جریان در دلار آمریکاست که به طرز شگفت انگیزی گویا مرامنامه و مانیفست یهودی– فراماسونری  آنهاست تا وسیله ای برای داد و ستد.




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

جنگ و کشتار

در منابع دینی ، از جنگ های خونین و کشتارهای بزرگ ، به عنوان نشانه های ظهور یاد شده است. گویا این جنگ ها میان اهل باطل ، بر سر رقابت های مادی و سیاسی روی می دهد که در نهایت ، بدون پیروزی هیچ یک از دو گروه و پس از بر جای گذاشتن انبوهی از کشته ها پایان می یابد. در برخی از روایات سخن از فتنه ها دارد ، تعدادی از روایات از جنگهای پیاپی خبر می دهد وروایاتی درباره کشتار انسان ها به وسیله جنگ و بیماری های ناشی از آن چون طاعون سخن به میان می آورد .



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

پیشگویی های کتاب مقدس (بخش دوم)

6-ابلاغ مژده انجیل: «سرانجام وقتی مژده انجیل به گوش همه مردم جهان رسید و همه از آن با خبر شدند، آن گاه دنیا به آخر خواهد رسید.»برخلاف رشد غم انگیز جنگها ، خشکسالی ، طاعون و زمین لرزه های که به گفته عیسی (ع) ، «آغاز غم ها» است ، ابلاغ موعظه انجیل به تمام ملتها ، نشانه ای ویژه برای زمانی است که دنیا حقیقتا به پایان خود برسد .



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

پیشگویی های کتاب مقدس(بخش اول)

در سال های اخیر ، جهان مسیحیت شاهد بروز وظهور موجی فزاینده از توجه به پیشگویی های کتاب مقدس درباره آخرالزمان بوده است.موجی که در آستانه سال 2000میلادی وپایان هزاره دوم میلادی به اوج خود رسید.
در این سال ها در نشریات غربی و پایگاههای اینترنتی مقالات فراوانی منتشر شده که در آن ها پیشگویی های کتاب مقدس با رویدادهای عصر حاضر تطبیق داده شده واز حوادث مختلف اجتماعی و سیاسی و زیست محیطی که در سال های اخیر در جهان رخ داده یا در حال رخ دادن است ، به عنوان نشانه های آخرالزمان یا پایان دنیا یاد شده  است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

جزیره خضراء

در مورد محل زندگی امام زمان عجل الله نظرات متفاوتی وجود دارد یکی از این نظرات در مورد جزیره خضراء است.داستان جزیره خضراء را از زبان مرحوم مجلسی نقل میکنیم. مرحوم مجلسی ،داستان جزیره خضرا را به طور تفصیل درکتاب بحارالانوار ذکر کرده که خلاصه اش چنین است:در کتابخانه امیرالمومنین درنجف اشرف ، رساله ای یافتم ،که مشهور به جزیره خضراء بود.مولف آن    رساله خطی ، فضل بن یحیی طیبی است.وی نوشته است : داستان جزیره خضراء رااز شیخ شمس الدین و شیخ جلال الدین در حرم مطهر ابا عبدالله شنیدم(درنیمه شعبان 699) که آنها داستان را ازقول زین الدین علی بن فاضل مازندرانی نقل کردند.پس من کنجکاو شدم تا داستان را از زبان خودش بشنوم.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

رستگار شدگان "ربوده" خواهند شد:

 در گشت سال 1983، كه به سرپرستی فال ول تشكيل شده بود، من به كلايد كه ظاهرا بخشهای زيادی از كتاب عهد عتيق و عهد جديد را از بر كرده بود، گفتم كه درباره چگونگی پايان يافتن حالت جذبه و ربودگی، دچار معما شدهام. كتاب مقدس در اين باره چه میگويد؟ كلايد گفت كه اصطلاح فرو شدن به حالت جذبه و خلسه در كتاب مقدس يافت نمیشود؛ اما به معنای از خود بيخود شدن و ربوده شدن، هست؛



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

نبرد هارمجدّون: از سال 1980، این عادت در من پیدا شده است كه هر یكشنبه، برنامه «ساعت بشارت انجیل كهن» فال ول را در تلویزیون بگیرم براى آنكه مطالب بیشترى درباره خداشناسى هار مجدون فال ول بدانم؛ و دریابم كه پیروانش تا چه اندازه مانند خودش فكر مىكنند، در سال 1983، در گشت مسافرتى به سرپرستى او به سرزمین قدس، نام نویسى كردم. من یكى از 630 نفر مسیحىاى بودم، كه از نیویورك به تل آویو پرواز كردیم. در آنجا ما را به گروههاى حدود 50 نفرى تقسیم كردند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

حذيفة بن يمان در حديثي از پيامبر گرامي اسلام صلی الله علیه و آله و سلم نقل مي كند كه درباره برخي از فتوحات حضرت مهدي ( عج ) فرمود : « زيورهاي بيت المقدس ، تابوت سكينه ، مائده بني اسرائيل ، بقاياي الواح ، عصاي موسي و منبر سليمان را بيرون مي آورد...». در روايتي ديگرآمده است :« تابوت سكينه به وسيله او از درياچه طبريه (در فلسطين) بيرون آورده مي شود و همراه آن حضرت حمل گرديده ، در بيت المقدس در برابر او، گذاشته مي شود. هنگامي كه يهوديان آن را ببينند همگي به اسلام مشرف مي شوند ، به جز تعدادي اندك كه اسلام نمي آورند.»



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

ابعاد ژئوپلیتیک قدرت: مجتمع و متحد شده‌اند ـ همراه‌اند ـ یاری خداوند آنها را کمک می‌کند.
سیاست: پرچم‌های سیاه ـ خارج می‌شوند.
جغرافیا: خراسان.
امام علی (ع) می‌فرمایند: (هنگامیکه سپاه سفیانی به سوی کوفه عزیمت می‌کند، سفیانی گروهی را به جستجوی اهل خراسان می‌فرستد که برای یاری حضرت مهدی (عج) خروج کرده‌اند. سپاه سفیانی با سپاه سید هاشمی در دروازه اصطخر روبرو می‌شود که مردمی به نام شعیب بن صالح پرچمدار خراسانی‌هاست و پرچمهای سیاهی در دست دارند. نبرد سختی در میانشان پدید می‌آید که سرانجام صاحبان پرچم‌های سیاه پیروز می‌شوند و سپاه سفیانی پا به فرار می‌گذارند. در آن هنگام مردم به دیدار حضرت مهدی (ع) مشتاقتر می‌شوند و به جستجوی او می‌پردازند. مهدی در آن هنگام در مکه ظهور می‌کند و پرچم رسول اکرم (ص) را در دست می‌گیرد).25



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

مقدمه


در این بخش با بیان روایات آخرالزمانی پیرامون تحولات منطقه شام و لبنان، به بعد ژئوپلیتیک در این روایات خواهیم پرداخت. در واقع این روایات بعنوان سند استراتژیک و عملیاتی شیعه که قابل استناد و مطمئن می‌باشند، می‌تواند راهبردهای حرکت آخرالزمانی ما را نسبت به منطقه و معادلات منطقه‌ای و جهانی، مشخص نماید.


در این بررسی سه عنصر جغرافیا، قدرت و سیاست را که مؤلفه‌های تشکیل دهنده ژئوپلیتیک هستند را مورد تحلیل قرار می دهیم.


ضرورت نگاه استراتژیک به منابع دینی، موضوعی می‌باشد که باید در محافل علمی و تحقیقاتی به آن پرداخته شود. در واقع اگر این روایات را بعنوان منابع اطلاعاتی و خبری شیعه از آینده بدانیم، نباید نسبت به آنها منفعل بوده، بلکه لازم است با انتظاری پویا و دینامیک، در جهت پیاده نمودن زمینه‌های ظهور حضرت ولی عصر (عج) از آنها استفاده نمود و راهبردهای آخرالزمانی را پیاده نمود.



ادامه مطلب...