آخرین منجی
نوشته شده در تاريخ جمعه 23 تير 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

و اینک آرماگدون!
نژاد بشر در حال نابودی است و دنیا به عرصه جنگی خونین میان بهشت و جهنم تبدیل شده است. فرشتگان و موجودات جهنمی در قالب گلوله‌های آتشین به زمین و ساختمان‌ها شهرها برخورد می‌کنند و در همه جای دنیا نشانه‌های آغاز نبرد "آرماگدون" و "دوران آخرالزمان" دیده می‌شود. در این میان "وار" (War)، یکی از "چهار سوار آپوکالیپس" برای ابلاغ فرمان نبرد نهایی و یا همان آرماگدون وارد میدان جنگ می‌شود.
وار در مسیر خود به "آبادون" (Abaddon)، فرمانده فرشتگان بهشتی برخورد می‌کند و متوجه می‌شود که سه سوار دیگر آپوکالیپس به دنیا فراخوانده نشده‌اند و "هفتمین مهر" هم هنوز باز نشده است و تمام وقایع پیش آمده دسیسه موجودی به نام "ویرانگر" (Destroyer)- (این نام دقیقا مقابل نام خدا (Creator) آورده شده است)، حاکم جهنم، بوده و وار در نقشه او گرفتار شده است.
در همین حین "استراگا" (Straga) یکی از برگزیدگان ارتش ویرانگر، آبادون را در مقابل چشمان وار و "یوریل" (Uriel)- فرمانده دوم فرشتگان و جانشین آبادون- به قتل می‌رساند. وار با استراگا درگیر می‌شود، اما او نیز به دست استراگا کشته شده و به "شورای سوخته" (Charred Council) فرستاده می‌شود.
شورا پس از تشکیل جلسه، وار را مسئول برهم خوردن تعادل میان بهشت و جهنم و البته نابودی نژاد انسان و رخ دادن آرماگدون قبل از موعد تشخیص می دهد و او را به مرگ و نابودی محکوم می کند. اما وار از شورا درخواست می‌کند تا فرصتی در اختیار او قرار دهند تا مسبب اصلی مصیبت رخ داده را پیدا کرده و به شورا معرفی کند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 23 تير 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

مقدمه : همه ادیان معتقدند در عصرآخرالزمان بشر فطرتا در رابطه با اخلاق و امور معنوی در سیر نزولی به سر می برد و خود به تنهایی نمی تواند به این انحطاط پایان بخشد مگر اینکه یک شخصیت آسمانی بلند پایه که از مبداء وحی سر چشمه می گیرد ظهورکند و جهان را از جهل. تاریکی . ظلم . ستم و ... رهایی بخشد از روزگاران کهن داستان ظهور و مصلح درآخرالزمان مبنای اصولی داشته و انبیای الهی آن را متذکر شده اند از جمله : زرتشتیان اورا (( سوشیانس ))هندوها (( برهمن کلا )) ، یهودیان (( یوشع )) ، مسیحیان (( مسیح و پسر انسان )) و بالاخره مسلمانان نجات دهنده ی خویش را (( قائم )) قیام کننده و (( مهدی )) هدایت شده می نامند . در واقع پیروان مذاهب مختلف همگی قائل بر این امر هستند که جهان در انتظار استقرارآن حکومت و عدل الهی به سرمی برد و پس از بروز نشانه های ظهور می توان در انتظارآن حکومت الهی شد که بشر در سایه اش به امن و امان دست خواهد یافت.



ادامه مطلب...