آخرین منجی
نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

[تصویر: Besm_Prestige.png]

 


چکمه های بلند!

[تصویر: F_U_C_K_B_O_O_T_S_Prestige.jpg]



بوت یا همان چکمه های بلند چندسالیست به وفور در ویترین مغازه ها دیده شده و با استقبال خوب مردم مواجه گشته است.

توجه شما را به چند دیالوگی بین خانومی خارجی که به ایران سفر کرده بود با خانومی ایرانی جلب می کنم...





گفتگوی یک زن خارجی سفر کرده به ایران با یک زن ایرانی!

گفت : یعنی این همه زن روسپی تو خیابونای شهر فراوونه ؟!

گفتم: اینقدرا هم که تو میگی خراب نیست؛ چرا همچین حرفی میزنی؟

گفت: مثلا این پوتین ها و کفش های پاشنه بلندی که پوشیدن!
این کفش ها که دخترا پوشیدن توی اروپا مخصوص زنای روسپی هستش و این کفش های پاشنه بلند به نوعی معرف کار اونها هست. این پوتین و کفش ها بخاطر ساختاری که دارن منجر به نوعی طرز راه رفتن میشن که چنین تلقی رو در فرد بیننده ایجاد میکنه.

گفتم: آخه این دخترا که خیلی هاشون چنین نیتی ندارن؛ یا بخاطر زیبایی می پوشن یا بخاطر مد !

گفت: اون مردی که ظاهر این دختر رو میبینه کاری به باطنش نداره و نیت و دل پاک اون دختر براش هیچ اهمیتی نداره. قبل از اینکه صحبتی بین اونا رد و بدل شده باشه، تیپ و ظاهر اون دختر پیام خودش رو رسونده …!

اصلا خود تولید کننده این کفش و پوتین ها کاربری جنسشون رو با اسمی که روش گذاشتن تعیین کردن.

گفتم: مگه این پوتین ها اسم خاصی دارن؟

گفت: F. U. C. K. Me Boots . . . .


این واژه (FMB) رو شاید معدود افرادی شنیده باشند ، شاید کسی ندونه این کفش ها مختص چه زنانی است ، شاید ندونه با این کارش داره عفت و حیای خودش رو زیر سوال می بره و هزار و یک ندانستن دیگر...

دیکشنری های خودشون این کفش رو ببینید چی معنی کرده:

tall, high-heeled women's boots that men find sexually attractive.




[تصویر: F_U_C_K_B_O_O_T_S1_Prestige.jpg]


The term "fuck me" comes from the impression that women who wear fuck me boots want to have sex and use the boots to attract potential partners, although women also use them to appear sexy, to tease men (or women) or just to feel good about themselves.

They are also called "fuck me" boots because some women and men enjoy having sex with the woman wearing them.

The "fuck me" effect is maximized by combining the boots with tight and skimpy outfits such as short shorts, micro-mini skirts, and low cut tops that expose as much thigh, breasts and abs as possible.

Tall, beautiful women with long, shapely legs who dress provocatively benefit the most from wearing fuck me boots , but even not so good looking women can appear extremely desirable to others.

Women can walk sensually with them, cross their legs while sitting, make clicking sounds with their stilettos, and even rub them "casually" against the man they are chatting with.

This type of boots has been worn in movies and TV by characters as diverse as prostitutes, temptresses, porn stars, tough girls, action heroines, dominant women, and females beating the crap out of bad guys, such as in Barb Wire.


نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط هومن ظریف |

مطالبی که در این تاپیک میخوانید قسمتی از کتاب((کیف نحطم الاسلام )) میباشد که دبیر کل مستعمرات انگلیس ان را به اقای همفر جاسوس بالفطره خودشان داده بود . کتاب مذبور شامل 1000 صفحه میباشد که به بررسی نقات قوت و ضعف مسلمانان میپردازد و راه حل هایی برای حل مشکللاتی که اسلام بوجود میاورد داده است . لازم به ذکر است که اقای همفر همان کسی است که محمد ابن عبدالوهاب را با عقاید خودش فریب داد و موجب شکل گیری فرقه ضاله ی وهابیت در عربستان شد .
ممکن است بگوئید که این مطالب بسیار قدیمی است و به درد امروز نمیخورد اما با توجه به گفته های اقای همفر : ما میکاریم تا فرزندانمان درو کنند ...ولو هر چقدر که میخواهد طول بکشد .

از بین بردن نقاط قوت

انچه در این کتاب برای از بین بردن نقاط قوت توصیه میکند عبارتند از :

1.فریاد های شوم نژاد پرستی ...ملی گرایی ...رنگ پرستی و غیره را در میان مسلمانان زنده کنیم و مسلمانان را وادار کنیم که اهمیت بسیاری به تمدن های پیش از اسلامشان بدهند و قهرمانان و شخصیت های قبل از اسلام را زنده کنند مانند احیا فرعونیت در مصر احیا زردشتی گری در ایران و احیا بابلیه در عراق تا اخر صورت مفصلی که بدین منظور در کتاب امده بود .

2.امور چهارگانه را که ذکر میشود رواج دهیم : شراب ...قمار ...فحشا ...گوشت خوک . اگر اشکارا شد که چه بهتر و اگر نه مخفیانه . انگاه در این کتاب سفارش اکید شده است که باید هر چه بیشتر در بلاد اسلامی با یهود و نصاری و مجوس و صبی های مقیم در این ممالک همکاری نمود تا با مددکاری انان این امور رواج داده شود و حتی بایستی از بودجه وزارت مستعمرات برای پیروان این ادیان ماهیانه ای مقرر شود تا فعالیت کنند و این مراکز فساد را در میان مسلمانان گسترش دهند و برای کسانی که بتوانند در سطح وسیع تری این امور را گسترش دهند جوایزی تعیین شود و سپس این کتاب سفارش کرده است که وابستگان سفارت انگلیس باید اشکارا و مخفیانه از این امور جانبداری نمایند و هر اندازه میتوانند در این راه پول صرف کنند و نیز هر کس را در این راه به چنگال مسلمانان افتاد با بذل انچه ممکن است از دست انها ربود .
و نیز این کتاب سفارش میکند که به هر صورتی که شده باید ربا را در میان مسلمانان رواج دهیم که این عمل علاوه بر انکه موجب ویرانی اقتصاد انان خواهد شد . سبب جرات یافتن ایشان در مخالفت با قران هم میگردد . زیرا هر کس در یک مورد با قوانین قران مخالفت کرد ...مخالفت در سایر موارد هم برایش اسان خواهد شد ( نکته ی کلیدی).


3 - و 4 . و نیز لازم است به وسیله ی متهم ساختن علما و داخل نمودن جاسوسانی در لباس انان کاری کنیم که رابه ی مسلمین با علمایشان قع شود و باید جاسوسان ما در لباس علما جنایت بسیار مرتکب شوند تا مردم هر عالمی را که میبینند شک داشته باشند این عالم است یا جاسوس ؟ و بسیار تاکید میشود که این گونه جاسوسان ملبس را باید میان علما ازهر استانه ...نجف و کربلا وارد کرد .
و نیز یکی از راههای تضعیف رواب مسلمین با علما ان است که مدارسی افتتاح کنیم که معلمین انان افال را بر ضد علما و خلیفه مسلمین تربیت کنند .از بدی های انان بگویند و بگویند که اینان تن پرور و همیشه در فکر لذات خود هستند. اموال ملت را صرف فساد و خوشگذرانی میکنند و اینان که جانشینان پیامبرند به پیامبر شباهت ندارند .


5.لازم است در امر جهد شک و شبهه وارد شود . که این عمل مخصوص همان زمان بوده و با گذشتن ان دوران این حکم هم از بین رفته است .

6.و نیز باید فکر نجاست کفار را از ذهن های شیعیان بیرون برد و این ایه از قران را مدرک قرار داد که میگوید Sad(طعامکم حل لهم و طعامهم حل لکم )) و این که رسول خدا زنی یهودیه داشت به نام صفیه و زنی نصرانیه داشت به نام ماریه و نمیشود گفت زن رسول خدا نجس است (لازم به ذکر است که این بانوان قبل از ازدواج با پیامبر مسلمان شده بودند و این حرفهااز مدل بنی اسرائیلی برای خام کردن جوان های ساده است )

7.باید کاری کنیم که مسلمانان معتقد شوند که منظور رسول خدا از اسلام این بوده است که انسان دین داشته باشد . چه یهودی باشد ...یا نصرانی ...منظور حضرت این نبوده که مردم محمدی شوند . به دلیل انکه قران اهل هر دینی را مسلمان میداند . در قران امده است حضرت یوسف پیامبر گفته است (( توفنی مسلما ))و ابراهیم و اسماعیل گفته اند ((ربنا و اجعلنا مسلمین لک و من ذریتناامه مسلمه لک )) و یعقوب پیامبر به فرزندانش میگوید ((فلا تموتن الا و انتم مسلمون ))


8. چگونه کلیسا را تحریم میکنید . با انکه رسول خدا و جانشینانش انها را خراب نکرده بلکه نسبت به ان احترام میکردند و در قران امده است ((و لو لا دفع الله الناس بعضهم ببعض لهدم صوامع و بیع و الصلوات )) یعنی اگر خدواند بعضی از مردم را به وسیله ی دیگران دفع نمیفرمود صومعه ها و کتیبه ها و دعاخانه ها خراب میشد . صومعه : مربوط به مسیحیان بیع : مربوط به یهود صلوات : مربوط به مجوس بوده است و اسلام مراکز عبادت را محترم میداند نه انکه انها را خراب کند .

9.و لازم است پیرامون حدیث((یهودیان را از جزیره العرب بیرون کنید )) و حدیث((لا تجمتمع دینان فی الجزیره العرب )) یعنی : در جزیره ی عرب دو دین جمع نخواهد شد تشکیک شود . که اگر در صورت صحت این حدث نمبایست زن پیامبر یهودیه و نصرانیه باشد و زن طلحه نیز نمی بایست یهودی باشد و رسول خدا با نصاری نجاران به گفتگو نشست .

10.لازم است مسلمانان را از عبادت ها منحرف ساخته تشکیک ایجاد کنیم در فواید این عبادتها به اینکه خداوند احتیاجی به عبادت مردم ندارد و شدیدا مردم را از رفتن به حج باز داریم و از هر نوع اجتماع مثل نماز جماعت ...شرکت در مجالس حسین (علیه السلام) و دست های عزاداری برایسش ...همچنین از ساختن مساجد زیارتگاهها ...خانه کعبه ...حسینیه ها و مدارس شدیدا جلوگیری به عمل اوریم .

11. لازم است در خمس تشکیک ایجاد کنیم که خمس مخصوص غنائم جنگی است که از جبهه جنگ بدست امده نه در سودهای تجاری ...علاوه بر این دادن خمس به پیامبر یا امام واجب است نه بر علما و میباید این شایعه را رواج داد که : علما از مال مردم قصرها و خانه و مرکبهای سواری و باغات ی خرند بنابراین دادن خمس به انان شرعا جایز نیست !

12.و هر طور که شده باید رابطه ی مسلمانا با اسلام را سست کنیم از این راه که در عقیده انان تردید ایجاد کرده و اسلام را متهم کنیم به اینکه دین نا امنی ...عقب افتادگی و هرج و مرج طلبی است . به این دلیل کشوره های اسلامی به عقب رفته و در انها نا امنی و سرقت رواج یافته است .


13 .لازم است میان فرزندان و پدران فاصله اندخته تا فرزندان از زیره بار تربیت پدران بیرون بیایند . در دست ما باشند و هنگامی که از زیره تربیت پدران بیرون امدند بلاخره با عقیده دینی و ارشادات مذهبی فاصله میگیرند و ارتباطشان با علما قطع خواهد شد .


14. و باید زنان مسلمان را فریب داد و از زیره چادر و عبا بیرون کشید . با این بیان که حجاب یک عادت از خلفای بنی عباس است و یک برنامه اسلامی اصیل نیست . لذا مردم زنان پیامبر را میدیدند و زنان صدر اسلام در هر کاری با مردان شرکت میکردند . پس از انکه زنان از چادر و عبا بیرون اوردیم باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال انان بیفتند تا درمیان مسلمانان فساد رواج یابد . برای پیشبرد این نقشه لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون اوریم تا زنان مسلمان از انان یاد بگیرند .

15.باید نماز جماعت را از بین ببریم با این راه که پیشنماز فاسق است و بدی های او را ظاهر کنیم و از راههای مختلف میان امام جماعت و کسانی که پشت سرش نما میخوانند اختلاف ایجاد کنیم .

16.اما قبور بزرگان . باید انها را خراب کرد و به این بهانه که این ها در این زمان پیامبر نبوده و بدعت است و نیز لازم است مردان را زا زیارت این قبو منصرف کرده تا از این راه در انها شک بیاندازیم که این مقابر مربوط به پیامبر و امامان و افراد صالح نیست ! پس پیامبر نزد مادرش دفن شده و ابوبکر و عمر در بقیع مدفونند و عثمان مجهول القبر و علی(علیه السلام) در بصره مدفون است . اما اینکه در نجف است قبر مغیره بن شعبه است و حسین (علیه السلام) سرش در حنانه دفن شدهو جسدش مجهول المکان است . قبر امام کاظم (علیه السلام) و جواد(علیه السلام) در شهر کاظمین وجود ندارد و این مکان قبر دو نفر از خلفا است . مشهد قبر هارون است نه قبر امام رضا (علیه السلام) در سامرا قبور بنی عباس است نه قبر امام هادی(علیه السلام)و امام عسکری (علیه السلام)و مهدی از اهل بیت و بقیع را باید با زمین یکسان نمود همانگونه که واجب است تمام بقعه ها و قبه ها موجود در میان مسلمین را در تمام بلاد انان از بین ببریم .

17.اما سادات و اهل بیت رسول لازم است در نسب انان تشکیک کنیم و بگوییم : معلوم نیست اینان به رسول منسوب باشند و نیز لازم است افراد بسیاری را در لباس سیادت در اورد ...و عمامه سبز و سیاه بر سرشان گذاشت تا بر مردم اشتباه شود و به سادات و منسوبین و اهل بیت بد بین شوند ...هرجا سیدی را دیدند در نسب او شک کنند و نیز لازم است که عمامه ها را از سر مردان دین و سادات برداریم و انان را خلع لباس کنیم تا نسب اهل بیت ضایع شود و رجال دین از احترام مردم برخوردار نباشند .


18.ویران کردن حسینیه ها واجب است . باید این بناها را متهم نمود که ساختن انها بدعت و گمراهی است در زمان رسول و خلفای او نبوده و باید به هر وسیله ای شده مردم را از رفت و امد به حسینیه ها بازداشت و لازم است وعاظ را تا بتوانیم کم کنیم و برای سخنرانی های انان مالیات مخصوص بگذاریم که وعاظ و صاحبان حسینیه ها بپردازند .


19.لازم است رویحه مردم را ازاد و بدون هیچ قیدی بار بیاوریم . به طوری که هر کس ازاد باشد هر عملی که بخواهد انجام دهد و امر به معروف و نهی از منکر و تعلیم احکام واجب نباشد و نیز لازم است در میان انان چنین تبلیغ شود که عیسی یه دین خود و موسی به دین خود و هیچکس را در قبر دیگری نمیگذارند و امر به معروف و نهی از منکر مخصوص سلطان است نه برای همه .


20.و نیز لازم است محدود کردن نسل و اینکه یک مرد نباید بیش از یک زن بگیرد و برای ازدواج شرائط بسیاری گذاشته شود مثله اینکه عرب حق ندارد با فارس ازدواج کند و بالعکس و نیز ترک حق ندارد از عرب زن بگیرد و بالعکس.


21.و باید به سختی از تبلیغات اسلامی جلوگیری شود و منتشر کرد که اسلام دین نژادی است لدا قران میگوید (( و انه لذکر و لقومک )) یعنی قران یاد اوری است برای تو وقومت .

22.سنت های نیکو در چهار چوبی تنگ محدود شود . و اختیار انرا به دست دولت سپرد بطوری که احدی حق ساختن مسجد یا مدرسه یا دارالایتام یا دیگر موسسات خیریه و صدقات جاریه را نداشته باشد .

23.و نیز لازم است پیرامون قران تشکیک شود و قران های ساختگی که کم و زیاد شده منتشر نمود و دلیل ما این باشد که در قران کم و زیاد شده است . همچنین لازم است ایاتی را که در ان به یهود و نصاری و کفار بد گفته شده و ایات جهاد و امر به معروف را از ان حذف کنیم . قران را به زبان های محلی مانند ترکی فارسی هندی ترجمه کرد و باید ممنوع کرد که غیر ا بلاد عربی به عربی خوانده شود .
و نی لازم است اذان و نماز و دعا کردن به زبان عربی در کشورهای غیر عربی ممنوع شود و همچنین لازم است در مورد احادیثی که روایت شده تشکیک نمود . همچنانکه در قران دستکاری کردیم در اینها هم تحریفات و ترجمه و اشکال وارد کنیم .